Despre vânzări la o nouă ediţie Workshop Sessions

20 februarie. Săptămâna trecută Romanian American Foundation a găzduit o nouă ediţie Workshop Sessions dedicată de această dată vânzărilor şi organizată de Akcees cu sprijinul BRD Groupe Société Générale. Cei 30 de finalişti selectaţi din peste 150 de aplicaţii au avut astfel ocazia să înveţe tot ceea ce trebuie să ştie despre vânzări lucrând alături de un trainer şi invitaţi speciali de excepţie.

Pe toată durata programului, noţiunile teoretice au fost puse în practică prin aplicaţii şi jocuri interactive, iar participanţii au acumulat noi competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală. Cei 30 de tineri prezenţi la eveniment au învăţat care sunt cele mai eficiente tehnici de abordare a clienţilor, cum să realizeze prospectarea pieţei, dar şi cum să parcurgă toate etapele procesului de vânzare în aşa fel încât să îşi maximizeze şansele de reuşită.

Sesiunea de training a fost susţinută de Alexandru Băleanu, trainer BRD Groupe Société Générale cu o experienţă de 12 ani în customer care, vânzări, comunicare şi management dobândită în companii importante din România. De-a lungul timpului, Alexandru a susţinut numeroase training-uri, implicându-se în diverse proiecte adresate tinerilor, precum: Workshop Sessions, Grow, Training New Talents sau 360 Career Event, alături de Akcees, BEST Bucureşti şi alte organizaţii.

De-a lungul programului tinerii au simulat un proces de vânzare, iar trainerul a preluat rolul clientului şi i-a învăţat pe „vânzători” care sunt cele mai potrivite tehnici pentru vinde beneficii, şi nu produse. Jocurile realizate pe parcursul celor două zile au avut drept obiectiv îmbunătăţirea comunicării dintre participanţi pentru ca aceştia să poată să îşi cunoască clientul, să empatizeze cu aceştia şi să îi înţeleagă nevoile. „Oamenii îşi vor aminti mereu cum i-aţi făcut să se simtă”, le-a spus Alexandru Băleanu tinerilor prezenţi la eveniment.

Alina Negrea şi Liana Puşcaşu (reprezentanţi BRD Groupe Societe Generale din structura comercială), alături de Gabriel Orşa (ex-Director Vânzări Allianz Asigurări), au venit rând pe rând în faţa participanţilor pentru a-şi împărtăşi propriile experienţe. Aceştia au vorbit despre avantajele şi provocările unei cariere în vânzări, despre perspectivele de dezvoltare profesională existente pentru tineri în acest domeniu, şi au oferit sfaturi valoroase învăţate de-a lungul timpului. Fotografiile de la eveniment sunt disponibile pe pagina de Facebook Akcees.

„Evenimentul a fost foarte reuşit, am lucrat cu un trainer dinamic şi entuziast, iar organizarea a fost impecabilă. Au fost două zile în care am acumulat foarte multe informaţii utile pe care de-abia aştept să le pun în practică! Mulţumesc Akcees şi BRD Groupe Societe Generale pentru că mi-aţi oferit această oportunitate!”, a declarat unul dintre participanţii la eveniment..

„Domeniul comercial/vânzări este de regulă aria în care un tânăr absolvent îşi începe cariera. Mai mult decât atât, chiar este recomandată o astfel de experienţă în urma căreia se învaţă enorm pe plan profesional. Luând în considerare şi fapul că „a şti să te vinzi” este esenţial şi în cazul tinerilor antreprenori, dar şi pentru a avea succes la un interviu, credem că a forma studenţii în acumularea de competenţe în vânzări este o necesitate. Workshop Sessions – Vânzări face parte din seria de traininguri derulate împreună cu Akcees prin care provocăm tinerii să îşi dezvolte competenţe esenţiale pentru a avea succes pe plan profesional. Pe parcursul anului vom continua cu branding personal, abilităţi de prezentare şi alte subiecte de interes pentru tineri”, a decalarat Diana Fălan, HR Communication Specialist & Employer Branding BRD Groupe Societe Generale.

Workshop Sessions se adresează tinerilor studenţi şi proaspăt absolvenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani care îşi doresc să înveţe prin metode de educaţie non-formală şi să pună în practică lucrurile învăţate. Următoarea sesiune de training se va desfăşura pe 11 şi 12 aprilie la sediul Romanian American Foundation şi va fi dedicată brandingului personal. Aplicaţiile vor fi disponibile în curând pe site-ul evenimentului http://akcees.com/workshop

Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale şi al partenerilor Romanian American Foundation, Corny, Haribo, Leibniz şi Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România Internaţional, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studenţie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro şi Online Student.

Susţinem şi ne susţin: Senatul Studenţilor ASE Bucureşti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociaţia Studenţilor la Contabilitate şi Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studenţilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundaţia Post-Privatizare şi Junior Achievement România.

Despre Akcees

Akcees este o organizaţie non-profit ce îşi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiraţiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele şi iniţiativele organizaţiei oferă tinerilor cu potenţial antreprenorial akcees la educaţie şi experienţă profesională de cea mai bună calitate, oportunităţi de networking, mentorat şi finanţare. Akcees contribuie la formarea de noi generaţii de tineri antreprenori prin facilitarea transformării ideilor inovatoare în afaceri de succes.

Pentru mai multe informaţii

Cătălina Gaboră | Project Manager | catalina@akcees.com | 0747 07 83 41

You may also like...