Am restanță. Ce urmează să fac?

Sesiunea de evaluare a cunoștințelor s-a încheiat, dar tu ai obținut rezultate la care nu te-ai așteptat? Următorul pas pentru tine este sesiunea de reprogramare (perioada 03.07-12.07 pentru anii I și II, respectiv perioada 28.06-06.07 pentru anul III), care îți oferă încă o șansă pentru a-ți demonstra cunoștințele. Îți prezentăm mai jos etapele pe care trebuie să le urmezi dacă te confrunți cu noțiunea de „restanță”.

 

Pentru a susține evaluarea în cadrul sesiunii de reprogramare este nevoie să achiți taxa în valoare de 75 lei per examen, excepție fiind cazul în care ai absentat în sesiunea de examinare corespunzătoare semestrului în care este programată disciplina, conform planului de învățământ aferent anului universitar în care ești înscris. În cazul absenței la sesiunea de reprogramare, evaluarea ulterioară se va plăti, indiferent de motivul absenței. Îți recomandăm păstrarea chitanței de plată pentru remedierea optimă a situaţiilor apărute.

Pentru a fi admis la evaluare este nevoie să achiți taxa cu cel puțin două zile lucrătoare înainte de susținerea acesteia, la una dintre casieriile universității sau cu cel puțin patru zile lucrătoare la ghișeele băncilor agreate de Academia de Studii Economice din București (BRD și BCR).  De asemenea, ar trebui să mai știi că taxa pentru susținerea examenului nepromovat se aplică și în cazul în care nu ai mai avut alte restanțe anterior, iar dacă ai absentat la un anumit examen nu sunt necesare alte demersuri pentru a-l putea susține în această sesiune (mai exact, nu este nevoie să depui o cerere și nici să plătești taxa).

 

În cazul în care nu poți ajunge în sesiunea de reprogramare la un examen, bifează pe pagina personală (cu cel puțin 2 zile înainte de data examenului respectiv), accesând secțiunea „Restanțe”, opțiunea „Nu particip” pentru disciplina respectivă. În acest caz, nu vei apărea pe catalog (chiar dacă te prezinți și vei lua o notă de promovare, aceasta nu se va lua în considerare) şi nu vor fi extrași banii din contul personal. De asemenea, dacă nu ai ales opțiunea „Nu particip” menționată mai sus și totuși nu te-ai prezentat, vei apărea absent pe catalog şi vor fi extrași banii din contul personal. Banii ți se vor returna în cont după recepționarea catalogului (pe care vei apărea absent).

 

Pentru a verifica ce sumă ți-a rămas în contul propriu, respectiv a vedea câți bani trebuiau să se retragă și câți au fost retrași efectiv, accesează pe pagina personală secțiunea “Taxe”.

 

Casieriile ASE funcționează după următorul program:

  • Casieria din Macedonski (Cibernetică) – parter: Luni – Vineri: 8:30 – 14:00
  • Casieria din clădirea Moxa (sala 3003): Luni – Vineri: 8:30 – 14:00
  • Casieria din Căderea Bastiliei (sala 0030): Luni – Vineri: 8:30 – 14:30 și 15:00 – 18:00 (schimb de tură: 14:30 – 15:00)

 

Programul agenţiilor BRD deschise în ASE:

  • BRD-ASE (în incinta Facultății de Comerț-parter): 09.00 – 17.00; Luni – Vineri; telefon: 021.319.00.71.
  • BRD-MOXA (în incinta cantinei Moxa): 09.00 – 17.00; Luni – Vineri; telefon: 021. 212.90.88.

 

Contul bancar al Academiei de Studii Economice din Bucureşti este următorul: RO59BRDE445SV36571854450, lei – deschis la BRD agenţia ASE, cod fiscal 4433775, Academia de Studii Economice din Bucureşti.

 

Codurile necesare plății prin bancomat, BRD-NET, ghișeu și virament bancar le puteți găsi la următorul link.

 

În caz de orice nelămurire ne poți contacta la adresa de e-mail info@sisc.ro – vei primi un răspuns în maxim 2 ore.

 

Sindicatul Studenților din Cibernetică (SiSC) îți urează să treci sesiunea de reprogramare cu brio și să ai parte de o vacanță frumoasă! Multă baftă!

 

 

 

Alexandru Demidov

Membru Departament Educațional

Sindicatul Studenților din Cibernetică ( SiSC)

You may also like...