4 paşi pentru un brand personal cu impact

17 aprilie. Un brand personal puternic este un avantaj competitiv pentru tineri şi, de multe ori, factorul diferenţiator atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal. În luna aprilie, Romanian American Foundation a găzduit o nouă ediţie Workshop Sessions, proiect Akcees în cadrul căreia 33 de participanţi au învăţat prin metode de educaţie non-formală care sunt paşii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a-şi dezvolta un brand personal de succes.Pe parcursul evenimentului, tinerii şi-au descoperit propriul brand la intersecţia dintre pasiune, talent şi valorile personale, şi au pus în practică noţiunile teoretice prin aplicaţii şi jocuri interactive. Aceştia au lucrat timp de două zile alături de Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees şi Prove PR şi trainer profesionist cu o experienţă de peste 5 ani în comunicare şi branding, şi au învăţat cum să-şi construiască un brand personal cu impact urmând 4 paşi.

1. Descoperirea brandului personal. Fiecare dintre participanţi a început printr-o întâlnire cu el însuşi. Astfel, tinerii au fost invitaţi la introspecţie pentru a descoperi care sunt obiectivele pe care doresc să le atingă pe termen mediu şi lung şi a descoperi cele trei trăsături fundamentale pe care propriul brand trebuie să le comunice publicului ţintă.

2. Crearea brandului personal. Ulterior, tinerii şi-au articulat propriul brand personal şi au învăţat cum să îşi creeze imaginea online şi offline folosind evenimentele, reţelele sociale, internetul şi tehnologiile 2.0 pe care le au la dispoziţie. De la CV la blog, prezenţa pe reţelele sociale şi participarea la evenimente relevante pentru obiectivele personale, aceştia au înţeles cum se pot prezenta adecvat în diferite situaţii cotidiene.

3. Comunicarea de brand. Valoarea unui brand este dată de percepţia pe care acesta o trezeşte în rândul publicului ţintă. Cel de al treilea pas pentru participanţii Workshop Sessions a fost să înveţe cum să îşi construiască o audienţă în concordanţă cu viziunea şi obiectivele lor pe termen lung şi cum să comunice cu aceasta pentru a realiza ceea ce îşi propun.

4. Menţinerea imaginii create este ultimul şi cel mai dificil pas în crearea unui brand personal cu impact. La finalul programului de training, participanţii au învăţat cum să comunice consistent şi consecvent o imagine care îi reprezintă cu adevărat şi au discutat despre importanţa autenticităţii şi originalităţii în comunicarea brandului personal.

Diana Fălan (Communication Specialist BRD Groupe Societe Generale), Denisa Luntraru (blogger Fashion in my eyes) şi Andra Zaharia (Digital Communicator How to Web şi TechHub Bucharest şi blogger AndraZaharia.ro) au fost invitaţii speciali care au completat programul de training cu poveşti şi sfaturi din experienţa personală. Ascultând poveştile de succes ale acestora, participanţii Workshop Sessions au învăţat cum se pot prezenta în mod adecvat în faţa angajatorilor şi cum îşi pot consolida imaginea online şi offline pentru a ajunge acolo unde îşi propun.

„BRD Groupe Societe Generale colaborează cu Akcees de peste 2 ani pentru a sprijini dezvoltarea spiritului antreprenorial şi a angajabilităţii tinerilor studenţi şi absolvenţi. Astfel, am organizat până acum împreună 8 sesiuni Workshop Sessions, constând în peste 120 de ore de training intensiv livrate în parteneriat pentru mai bine de 200 de tineri ambiţioşi, cu potenţial. La ultima ediţie am iniţiat participanţii în tainele brandingului personal, pe care îl considerăm important nu numai datorită influenţei contextului actual, ci mai ales pentru că ajută tinerii să îşi descopere propriile valori, abilităţile şi interesele profesionale şi să îşi stabilească în acest sens un plan de acţiune. Cu această ocazie am avut şi discuţii deschise cu ei privind CV-ul, redactarea acestuia, impresia pe care o poate lăsa angajatorilor, despre interviu şi multe altele. Pe parcursul acestui an vor mai urma şi alte sesiuni de training la care aşteptăm să se înscrie cât mai mulţi tineri!”, a declarat Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane BRD Groupe Societe Generale.

Workshop Sessions este un proiect Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală şi se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită şi vizează dezvoltarea de abilităţi precum managementul proiectelor, comunicare, vorbire în public, vânzări sau leadership.

Workshop Sessions a fost un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale şi al partenerilor Romanian American Foundation şi Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România Internaţional, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studenţie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro şi Online Student.

Susţinem şi ne susţin: Senatul Studenţilor ASE Bucureşti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociaţia Studenţilor la Contabilitate şi Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studenţilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundaţia Post-Privatizare şi Junior Achievement România.

Despre Akcees

Akcees este o organizaţie non-profit ce îşi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiraţiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele şi iniţiativele organizaţiei oferă tinerilor cu potenţial antreprenorial akcees la educaţie şi experienţă profesională de cea mai bună calitate, oportunităţi de networking, mentorat şi finanţare. Akcees contribuie la formarea de noi generaţii de tineri antreprenori prin facilitarea transformării ideilor inovatoare în afaceri de succes.Pentru mai multe informaţii

Cătălina Gaboră | Project Manager | catalina@akcees.com | 0747 07 83 41

You may also like...